onsdag 4 november 2009

Åska


Hej alla likaspinnade :-)
Martina heter jag och blev spinnessjuk för ca ett år sen. Nu finns det inget som stoppar mig och spinningen har haft den positiva effekten att den ökat min kreativitet på alla pysselplan. Stickning, virkning etc etc

Här är det senaste alstret. Det är Åska från fiberklubben. Kedjetvinnad och stickad tillsammans med svarta akrylgarnsrester. Det blev ett par handledsvärmare till mamma.
Jag är nöjd på alla plan. Lättspunnen fiber som blev lättstickat garn.

Vill passa på att tacka för senast. Var med på spinncafet i Skarpnäck i september och hade ett par mycket kreativa timmar omgiven av lika kreativa trevliga människor.

Bloggar gör jag och ni får gärna titta förbi och kommentera, ge råd och tips.


1 kommentar:

Tina sa...

Välkommen hit! :)
Vilka snygga handledsvärmare du gjort! Entrelacstickning är ju verkligen perfekt till kedjetvinnat garn där färgerna skiftar lite.
Nu fick jag ännu ett projekt jag vill prova på!

Hoppas vi får till en till spinnträff snart, likaspinnade är ju trevligt att umgås med :)