tisdag 9 december 2008

Ishavet

Nu hoppas jag alla har fått sitt senaste hav. Jag ville bara posta bilden på mitt ishav, det hade väldigt lite is i sig, och jag spann det 2 trådigt:

Det är ca 160 m, och jag tror det kanske ska bli del av ett par sockor (skaften kanske), men jag har inte bestämt mig helt än. Jag tyckte att den norska ullen var väldigt lättspunnet och trevlig, jag gillar ju ull med lite "karaktär".

Hoppas ni alla får en trevlig vinterledighet, och är ni intresserade av nästa fiberklubbsomgång så har anmälningarna öppnats, och den startar i början av februari.

1 kommentar:

Åsa sa...

Jag fick mitt ishav, mycket hav och lite mindre is tror jag. Jag spinner det med lite x-tra snodd nu och så ska vi se hur jag gör sen, men det ska nog tvinnas med något annat än sig själv ;-)